Monday 2 February 2015

Azad Nak Tukar Nama !

Hola.. :)


Semalam aku dalam shower, dengar si Azad ketuk2 pintu and cakap2 something..
Aku tanya "Azad nak masuk ke?" Dia cakap "Tak.. Azad bukan nak kencing.. Azad blablabla.."
Aku pon cakap "Ok, jup mama siap mandi nanti Azad cakap dengan mama k, now mama tak dengar Azad cakap apa.."

Then bila aku siap mandi, aku tanya dia..

Aku :  Apa Azad nak bagitau mama tadi?

Azad : Azad nak tukar nama boleh tak mama?

Aku : Nak tukar nama apa?

Azad : Azad nak tukar nama AKIM. Mama panggil Azad AKIM tau.. :B

Aku : Kenapa nak tukar nama AKIM? Kan paksu dah nama AKIM, kat rumah Atok Diran pun ada AKIM?

Azad : Azad nak jadi AKIM. Nak nyanyi.. pastu ensemmm..

Hahahaaa.. aku dah tergelak2 dah..
Rupanya dia nak jadi AKIM penyanyi tu..

Source ~ Google

Penangan lagu MEWANGI..
Budak kecik 4 tahun tu hafal tau lagu tu.. suka sangat sampat nak tukar nama..
Adeiii.. lepas tu kan, sape2 panggil Azad dia buat derk je..
Panggil AKIM, terus nyahut.. hahaha
Sabo jer la!

Jadikan malam ku lebih indah..
Jadikan siang ku lebih terang..
Biarkan bunga ku mewangi..
Selamanya..


Mama AKIM,
Bluehoney :B

No comments:

Post a Comment