Tuesday 10 June 2014

BLOG HILANG !

Tak boleh fikirkan intro utk entry ni, just straight to the point jer lah..
Sayu hatiiii... sayu sekaliiiii.. nyanyi cam lagu Spin tuh yer.. huhuuu..
Memang sayulah jiwa raga aku since ketiga-tiga blog aku hilang sekelip mata..
Sedey tau, paling terkesan dgn kehilangan blog bisnes aku lah.. honeyliciousbeautyluvers tuh, setelah hampir 9 bulan aku bertungkus-lumus masukkan products entries, boleh pufffff!! hilang gituh jer.. uwaaaa.. menangis pon dah x guna kots? Ade lah buat report kt incik gugel, tp harapan nk dapat balik blog-blog aku tuh sumer mmg tipis kot.. 

Lantaklah.. malas dowh nak pikir. Tu yg aku terus create blog baru, yg penting blog bisneslah.. dgn perasaan bercampur-baur, aku kuatkan semangat buat balik, masukkan balik satu satu entry.. menitis air mata.. tp nak buat cmno.. hadap jugaklah khennn... 



Adalah pic lain jugak nk masuk sini, tp malas pulops nk transfer dr tpon.. Entry ni pun cm banyak jer nak bebel, tp mata dan badan dah letih. So esok2 jer lah aku smbung membebel.. yg penting aku dah buat blog baru ni, utk personal utk aku nk bebel2.. lagi satu utk bisnes aku.. and coming soon kene buat satu lagi jugak utk Shaklee. Takperlah, tuh je nk citer. Nite!

No comments:

Post a Comment